Əsl Türk əsgərləridir!

Həyatımın ən dəyərli dialoqlarından biri

1992-ci il (mənim 6 yaşım olarkən) Bəylə atamın söhbətindən:

Atam:

– Bəy, övladlarımdır. Hər səhər üçümüz birlikdə Azərbaycan himnini oxuyuruq.

Bəy (qardaşım və mənə xitabən):

– Əsl Türk əsgərləridir!

Qardaşım və Mən (birlikdə):

– Baba, axı mən əsgər olmaq istəmirəm

Qardaşım:

– Mən polis olacam

Mən:

– Mənsə . . .

Bəy (sözümü kəsərək gülümsəyir):

– Vətəni, millətini sevən hər bir kəs onun əsgəridir, Türk əsgəridir!!! Əsgərlik ən şərəfli peşədir!

Bizə Şərəf dərsi verdiyin ucun cox sag ol, Bəy!

Çalışın MAT qalmayın

Yuxarıda söhbət açdığım dialoq mən I sinfə yeni başlayanda olub, bu şəkil isə hadisədən 11 il sonra 2003-cü ildə mən məktəbi bitirəndə çəkilib

One Trackback to “Əsl Türk əsgərləridir!”

Leave a comment